lördag 15 december 2018

Man borde kanske börja blogga

Sedan augusti 2006 bloggade jag varje dag, flera gånger varje dag.
För ett par år sedan tappade jag lusten, när Ludde blev sjuk tappade jag lusten.
Vad skulle jag skriva om?
Allt kändes så futtigt.
Skriva om väder och vind, vad jag skall äta, göra, vad jag ätit, gjort och var jag varit.
Allt kändes så litet och obetydligt.
Allt jag ville skriva om var att min son är sjuk och jag förstår att det inte är så roligt att läsa om.
Dessutom så utelämnar jag honom och hans sjukdom vilket är hans privatliv.
Därför slutade jag skriva.
Men samtidigt saknar jag min blogg och era kommentarer.
Jag saknar att skriva och dela med mig av min vardag.
Därför skriver jag ikväll och delar med mig av lite bilder från den senaste tiden.

Knut fyllde 30 åt.


Jag och Jonny åkte på 24-timmars kryssning till Åbo.



Jag åkte till Östersund och hälsade på syrran, gick på julmarknad på Jamtli och åt middag hos Eivor och Sewe.



Julfest på jobbet





From nu skall jag försöka blogga lite oftare för jag tycker egentligen att det är roligt.
Ha en skön lördagkväll.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar