onsdag 27 mars 2019

En onsdag.

I dag är en onsdag mitt i veckan, mitt i livet, mitt i det värsta jag någonsin upplevt, mitt i ett helvete.
Men dagarna går. Tick tack, precis som vanligt. Eller inget är som vanligt alls.
Dagarna fylls av vanliga saker, handla, laga mat, åka till återvinningen, kolla på film.
Eftersom Ludwig skall bo här nu så måste vi göra plats för honom igen i vårt gästrum och som tur är så är Calle här och sprider glädje och energi.
Han skjutsar, städar, rensar och är som en frisk fläkt för oss alla.
I kväll skall vi alla gå på restaurang.
Det nya Koh Phangan valde Ludwig.
Mina fina, bästa och raraste kollegor har samlat pengar till oss så vi kan gå hela familjen. Jag, Jonny, Knut, Natasha, Carl, Agnes, Ludwig, Ida, Lars och Linda.
Men först måste jag köra skit till återvinningen, hemsjukvården kommer hit med medicin och hjälpmedel till Ludwig och hundarna skall få sig en promenad i solen.
Men ALLRA först skall vi käka våffelfrukost.
Kärlek till dig och ta hand om varandra.



2 kommentarer: