tisdag 8 november 2016

Tillbaka till livet

Nu när Ludde är hemma och allt har gått bra, så vitt vi vet just nu, så kan jag börja tänka framåt igen.
Nu planerar vi för advent och jul i Hållen.
Jag kom iväg till träningen i dag och på måndag skall jag till läkaren med mitt knä.
Vi får se vad han säger om sjukskrivning och arbete?
Mitt knä har inte stått högt på prioritetslistan den senaste tiden så jag vet knappt hur jag mår.
Men bättre blir jag för varje dag, så mycket vet jag i alla fall.
Det var skönt att träna så det skall jag göra minst en gång till den här veckan.
Kanske redan i morgon, jag kan ju ta resten av kroppen om jag inte vill överanstränga mitt knä.
Jag har ju både armar, rygg och mage som behöver manglas.
Skönt att vara tillbaks igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar