måndag 3 juli 2017

Tillsammans

Sitter och kollar på filmen "Tillsammans". 
Där säger de att det är ett helvete på jorden att vara ensam.
Jag håller med.
Hur skulle jag klara mig om jag var ensam?
Hur skulle jag klara mig utan min fina familj och mina fina vänner?
Jag avskyr att vara själv! Vet liksom inte vad jag skall göra i mitt eget sällskap.
Jag har aldrig varit ensam i hela mitt liv. Jag är livrädd för att jag skall bli det.
"Ensam är stark" är skitsnack, tycker jag.
Tillsammans är stark, borde det heta istället. 
I dag åkte gubben hem till stan för att jobba i Kista och i morgon åker han till London på jobb i ett par dagar.
Men jag är inte ensam för det. Jag har ju Ludde och i dag kommer Calle ut till oss och han stannar till på onsdag. Till helgen kommer Knut.
Just nu är den här familjen i kris och just nu behöver vi varandra mer än någonsin.
Nä, inget ensam är stark här inte.
TILLSAMMANS IS DA SHIT❤️😘





1 kommentar:

  1. Jag håller helt med dej - att vara tillsammans är det bästa!
    Saknar er alla! <3 Puss å kläm!

    SvaraRadera