torsdag 18 januari 2018

Maigiz dagbok som du INTE får tjuvläsa.

Tänker mycket på att jag vill skriva igen. Skriva av mig ”på riktigt” liksom. 
Skriva om allt, om vad som händer och vad jag känner. 
Här på bloggen är ju allt som jag skriver väldigt genomtänkt. Jag måste hela tiden tänka på vad jag skriver så att jag inte sårar någon eller lämnar ut någon som inte vill det.
Det gäller även mig själv. Jag måste tänka på att jag inte lämnar ut mig själv för mycket heller.
Om jag skriver en dagbok bara för mig så får jag ju skriva vad faan jag vill utan att någon behöver veta vad jag skriver.
Jag kan ju fortsätta att skriva blogg ändå.
Fortsätta att skriva om vad jag gör och om min lilla Katla.
Hon kommer ta mycket av min tid framöver.
Säg ifrån om jag blir en sån där skitjobbig hundmänniska:)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar