tisdag 6 december 2011

forts...

Eftersom Kapsylen som de satt över tanden lossnade i går så kom smärtan tillbaks.
Inte lika illa som i söndags men ändock...ooont!
Som tur var så hade jag klarat mig på magnecyl i gårkväll så jag hade Citodon till natten så inatt har jag faktiskt sovit bra.
Nu ringde jag till tandläkaren i Årsta och fick en tid kl 17.40!!!! i dag.
Bättre än ingen tid alls, men jävligt länge när man har ont.
Jag hoppas att värken inte tilltar för nu har jag bara en citodon kvar.
Jag sköljer med bakteriedödande munskölj också och jag tror att det är det som gör att jag kan hålla värken stången.
Ja, vilken otroligt trevlig följetong va?
Efter kl 17.40 i dag så hoppas jag verkligen att den här dokumentärserien är slut.
Att detta är det sista blogginlägget om min förb.....ade tandjä...el.
Visst är det väl konstigt att jag är sjuk på ett eller annat sätt så fort Jonny är på resa?

P.S Sången här bredvid är tillägnad min älskade storasyster som ibland tvivlar på sig själv <3

5 kommentarer:

  1. Meeeen....nu lipar jag.....stående här på verkstadsgolvet! I love you! <3

    SvaraRadera
  2. Hoppas att det går bra med din tand! <3

    SvaraRadera
  3. Åååh så fint, systerkärlek<3<3<

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Nu finns 365+1 foton 2012 uppe (+1 då det är skottår 2012).
    Utmaningen drivs i ny regi men med precis samma upplägg.
    I år har vi dessutom en facebooksida - 365+1 foton 2012.
    Vi hoppas att du vill vara med nästa år också!
    Hälsningar från Mia & Ebba

    SvaraRadera