tisdag 13 december 2011

Ont ont ont

Mitt knä värker så att jag knappt kan gå i dag.
Det är typiskt efter en sån här hektisk dag förstås. Nu skulle jag bara vilja sätta mig ner i soffan och sitta där med benen högt tills jag skall gå och lägga mig men jag skall snart sätta mig i bilen och åka tillbaks till Årsta eftersom jag skall till tandläkaren kl 17.40.
På spisen puttrar en tonfiskrisotto men jag får äta när jag kommer tillbaks efter tandläkarbesöket.
Det var ganska mysigt på jobbet i dag med alla lucior, tomtar och pepparkaksgubbar men det är nog inte bara jag som kommer att somna ovaggad i kväll.
Många av barnen var nästan skelögda av trötthet framåt eftermiddagen :) Det tar på krafterna att göra något utöver det vanliga på förskolan.
Som vanligt så fick vi fina julpresenter fast vi säger att de inte behöver samla en massa och köpa men föräldrarna lyssnar inte på oss för de säger att de vill ge.
Fina presenter


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar