onsdag 28 december 2011

Lat dag


I dag är min sista dag på julledigheten och jag har bestämt mig för att inte gå utanför dörren på hela dagen.
Jag tänker sitta i soffan och kolla på film eller ligga i sängen och läsa bok.
Jag kanske lägger mig på min nya massagekudde eller tar ett bad.
Till middag får det bli fiskgratäng för fryst fisk var vad jag hade i frysen.
Mjölk och bröd och smör får lov att räcka för jag tänker, som sagt, inte röra mig ur fläcken på hela dagen.
Nu tänker jag sitta länge vid datorn och surfa med en kopp kaffe bredvid mig.
Jag tänker inte krypa ur min morgonrock än på ett par timmar och jag tänker inte utsätta min kropp för något jobbigt på hela dagen.

Today i don´t feel like doing anything......vissel vissel!
I just wanna lay in my bed... vissel vissel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar