söndag 4 december 2011

Tandvärk

I dag har jag FRUKTANSVÄRD tandvärk. Det värker så att hela höger sida av ansiktet känns svullet. Det känns som om alla tänder sitter lösa.
Vi åkte upp på Gränby efter lunch för att handla julklappar men jag kunde inte tänka klart för det värkte så förbannat. Nä jag kom hem så satt jag bara och grät.
Nu har Citodontabletten börjar verka så nu mår jag hyggligt.
Jag bävar för hur natten kommer att bli!
Jonny gjorde god fich`n Chips till middag så nu är jag proppmätt.
Han drar ju till Malmö snart och då skall jag sjunka ner i soffan och kolla på gårdagens avsnitt av  "Så mycket bättre".

Jag har redan ångest över när tabletterna släpper, jag orkar inte ha sån där värk igen.
Hjälp mig!

Du som aldrig har haft tandvärk, tacka din lyckliga stjärna för det, för detta är ett rent helvete. Den här värken önskar man inte ens sin värsta fiende.
FYFÖRFAAN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar