fredag 22 oktober 2021

Fem Ă„r💖

Åh alla dessa Ă„rsdagar….
I dag Àr det fem Är sedan vi fick reda pÄ att du hade nÄgot i kroppen.
En stor knöl som inte skulle vara dÀr.
Mitt hjĂ€rta stannade. Jag var i Stockholm pĂ„ kusintrĂ€ff och vi sade att det kunde ju inte vara en tumör, det MÅSTE vara nĂ„got annat. En infektion kanske?
Jag försökte slÄ bort tanken pÄ Cancer den kvÀllen men jag kunde inte riktigt vÀrja mig.
Tankarna malde i mig och det blev en tidig kvÀll för mig.
NÀsta dag Äkte jag hem till Uppsala och till dig pÄ Akademiska.
DÄ fick vi nÄdastöten, en 14 cm stor tumör pÄ din binjure.
Det Àr fem Är sedan idag, fem Är, en livstid. SÄ lÀnge sedan och sÄ kort tid sedan allt var som vanligt.
TĂ€nk vad allt kan förĂ€ndras pĂ„ nĂ„gra minuter. 
Livet före och efter den 22 oktober 2016.



1 kommentar:

  1. Äntligen har glĂ€djen och lyckan i mitt förhĂ„llande Ă„terstĂ€llts, min före detta Ă€lskare Ă„tervĂ€nde hem igĂ„r efter 2 Ă„rs Ă€ktenskapsseparation. Jag har aldrig trott att kĂ€rleksmagi skulle kunna fungera sĂ„ bra för att fĂ„ tillbaka min man snabbt, jag ger det bara ett försök eftersom jag hör sĂ„ mĂ„nga mĂ€nniskor prata bra saker om Drigbinovia kĂ€rleksmagiker, de senaste veckorna har jag anvĂ€nt kĂ€rleksförtrollning tidigare och ingen funkar för mig. Men tills jag stöter pĂ„ Drigbinovia, försĂ€krar han mig att han kommer att göra alla kĂ€rlekstavlor för min rĂ€kning för att fĂ„ tillbaka min före detta Ă€lskare. Jag följde noga hans instruktioner, att min Ă€lskare MĂ„rtensson kommer tillbaka till mig inom 3 dagar, jag har försökt sĂ„ mĂ„nga sĂ€tt att be min man om ursĂ€kt att förlĂ„ta mig för att jag varit otrogen mot honom en gĂ„ng tidigare, han fick reda pĂ„ att jag har varit otrogen mot honom och sedan han lĂ€mnade hade vi tvĂ„ barn tillsammans som en familj. Jag har försökt sĂ„ mĂ„nga sĂ€tt att fĂ„ hem honom men ingenting fungerar. Tills jag stötte pĂ„ Drigbinovias e-postblogg online eftersom detta av en kvinna frĂ„n Kanada delade hans whatspp-kontakt +12162022709 och Email doctorigbinovia93@gmail.com Jag skickar bara ett meddelande till honom för att hjĂ€lpa mig att fĂ„ tillbaka min före detta Ă€lskare. Jag gav Drigbinovia bĂ„de min och min Ă€lskare bild och namn och det var allt han bad om. Strax efter andra dagen fick jag ett telefonsamtal frĂ„n min Ă€lskare MĂ„rtensson och han ber om ursĂ€kt och lovar mig att han kommer hem i helgen, jag sa ok och jag vĂ€ntade pĂ„ honom, igĂ„r kom han hem igen som Drigbinovia lovade mig. Jag Ă€r vĂ€ldigt glad över att ha honom tillbaka med mycket kĂ€rlek och omsorg mer Ă€n nĂ„gonsin tidigare. Jag tror att det Ă€r rĂ€tt för mig att dela denna fantastiska goda nyhet hĂ€r sĂ„ att den kan motivera och hjĂ€lpa andra att hitta en lösning för att Ă„terförenas med en trasig kĂ€rlekspartner idag. sant det fungerar för mig hĂ€r. Jag tror att det kommer att fungera för dig ocksĂ„.

    SvaraRadera