lördag 2 oktober 2021

Var är min telefon?

Jag vet inte hur många gånger per dag jag säger den frasen: var är min telefon?
Jonny håller på att bli tokig på mig…
Det spelar ingen roll var jag står eller vad jag skall göra så är min telefon alltid spårlöst borta!
Jag håller den i handen i ena sekunden och i den andra sekunden är den borta.
Någon som känner igen sig?
Den kan ligga precis var som helst. För det mesta ligger den på handfatet. 
Roligast är väl ändå när jag pratar i telefonen, skall googla något samtidigt och med telefonen på örat så letar jag som en galning efter telefonen…
Någon som känner igen sig?
Jag tror på allvar att jag håller på att bli tokig, åtminstone lite åldersdement. Inget att skoja om egentligen för ibland undrar jag på allvar om jag är 55 år eller 90???





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar