torsdag 31 januari 2019

Sjuk

Gick hem från jobbet i går med feber och hosta.
I dag ligger jag under filten och tittar på Wallander.
Sista dagen med Linda på jobbet och jag är inte där.
Sååå trist!!
Trist att vara sjuk. Det känns som om jag är oftare sjuk än frisk nuförtiden.
Jonny är med hundarna i stugan, men jag vet inte om jag orkar ta mig dit i dag?
Jag kan lika gärna vara sjuk där som här, men jag skall orka köra dit också.
Längtar efter småtjejerna.
Ludwig är på väg hit för att bjud morsan på lunch.
Fining!
Det är fler än jag som ligger nedbäddade, tydligen.
Syrran, som jag träffade i helgen, samt båda mina kusiner som var på samma fest som mig i lördags. Samt Calle som var ute och åt med mig och Jonny i måndags.
Är det jag som springer runt och smittar ner alla i min omgivning??
Nä, nu kaffe och ytterligare ett avsnitt av Wallander.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar