måndag 11 februari 2019

Inga hundar och gubbe

I dag drog Jonny och Ludde till Hållen, å hundarna tog de med sig.
Nu får jag inte gosa med dem förrän på fredag kväll (hundarna alltså).
En dag av fem har snart gått.
Det känns så. Inte lika roligt att jobba nu. Men det ger sig väl.
Tråkiga meddelanden från Luddes läkare i fredags också.
Cytostatikabehandlingarna hjälper inte, utan tumörerna fortsätter att växa.
Nu skall han prova sig sjätte behandling och vi får hoppas att de snart hittar något som biter på skiten.
Det känns jobbigt nu.
Försökte shoppa mig gladare på Dollarstore efter jobbet. Men det gick inte så bra, men 400kr fattigare blev jag i alla fall.
Nu ligger jag här och har ätit mig äckelmätt på godis bara för att jag inte orkar laga någon mat.
Skulle ha köpt med mig mat men trodde jag skulle orka fixa käk när jag kom hem.
Saknar hundarna..... å, gubben lite.
Visst blev det bra i hallen med det nya skoskåpet?
Hoppas jag vinner budgivningen på Tradera på blå glasknoppar. Då blir den ännu finare. Ser kanske inte då Ikeaig ut.




1 kommentar: