torsdag 19 mars 2020

Ho ho hosta....

Ja, jag fick hosta i dag. På väg till jobbet började det. Jag har inte feber eller känner mig ett dugg sjuk men jag kan inte stå och skicka hem hostande barn från förskolan och sedan hosta själv....
Nu på kvällen har hostan lagt sig lite men det är tungt att andas. 
Jag tog bilen och åkte ut till Hållen. Stannar hemma i morgon också och hoppas på att allt lägger sig över helgen så att jag kan arbeta på måndag.
Det är verkligen uppochnervända världen just nu.
I morgon skall jag åka och handla, om det finns någon mat kvar.
Utsocknes människor har varit till vårt Ica och bunkrat också.
Folk är inte kloka.
Nu sitter jag och tittar på Svenska Hjärtan på SVT play och undrar hur faan modet såg ut på 90-talet.
Ruskigt!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar