torsdag 1 juni 2023

Snart e re dax…

Vi packar och handlar inför vår resa ner till Blekinge. 
På tisdag morgon åker vi ner till Sweden rock.
Det är 18 år sedan jag var där senast. Mycket verkar ha hänt på dessa år. När jag och Cina var där 2004 och 2005 så var det totalt ca 20 000 besökare, om jag inte minns fel. I år har de sålt 40 000 biljetter, läste jag.
Allt har blivit så mycket större.
Men nu längtar jag massor. Jag hoppas på fint väder eftersom vi skall bo på camping. Visserligen i husbil och inte i tält, men allt blir ju jävla geggigt om det regnar.
Det är många bra band som jag vill se och många sköna människor som jag ser fram emot att möta. Så nu får det tamejtusan bli tisdag snart.
Nu vill jag inte vänta längre.

Roligt med ”snygga” t-shirts på festival. Denna gjorde Jonny till mig när jag åkte 2005. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar