torsdag 2 november 2023

Grattis Knut

I dag fyller min förstfödda år.
35 år närmare bestämt.
Herregud vad fort tiden gått….. eller inte.
Det känns som en evighet sedan jag flyttade till Tierp och födde en liten bebis.
Ett litet gossebarn med stora bruna ögon.
- Vad heter den här lilla flickan då? frågade människor när jag kom med honom i en stor gammalrosa barnvagn och en gul overall.
- Han heter Knut, svarade jag stolt som en tupp.









Å i dag fyller han alltså trettiofem år.
Det skall vi fira genom att hela familjen samlas ute i Hållen i dag.
I morgon skall jag bjuda på god födelsedagsmiddag, sedan blir det badtunna och bastu.
En härlig helg tillsammans! Det ser jag verkligen fram emot.


2 kommentarer:

  1. Stort Grattis till Knut❣️❤️✨🥂✨

    SvaraRadera
  2. Grattis finaste Knut 💚på din dag, vi önskar dig en dag fylld med glädje och kärlek🎉🥳/Christine och Lars

    SvaraRadera