söndag 19 april 2020

Att-göra-lista

  • Byta duschdraperi och matta i badrummet
  • Plocka bort påsken
  • Städa gården från brädor och annat
  • Köra bort grästorvor
  • Elda skräp i tunnan
  • Ta bort julen från loftet (ja, det hänger fortfarande en adventsstjärna i fönstret där uppe)
  • Släpa bort buskarna från framsidan
  • Städa under bron
Det är vad jag önskar att jag hinner i dag. Men jag gör det jag orkar och hinner innan vi skall åka hem.
Listor bör inte innehålla fler än tre saker, har jag läst någonstans.
Man blir stressad om listan är för lång och man inte hinner.
Men jag tänker att jag hinner det jag hinner, resten tar jag vid ett senare tillfälle eller så får Jonny göra det... hihihi.
Skön söndag önskar jag dig med en bild på mina vackra, engelska pelargonier!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar