fredag 3 april 2020

Städa städa varje freda’...

Nä, inte riktigt.
Städa är inte min grej. Jag gillar inte att städa, jag kan inte städa.
Det blir knappt rent när jag försöker å Jonny är inte ett dugg bättre han, så nu skall vi köpa oss den tjänsten.
På måndag får vi flytta hem till vår lägenhet och till vårt nya badrum och det skall bli så skönt.
Lägenheten är säkert genomskitig efter tre veckor utan städ och som byggarbetsplats.
Vi får röja och städa det värsta nästa vecka och så kommer en städfirma och storstädar efter påsk. Skura riktigt överallt och putsa alla fönster ska de få göra.
Om vi blir nöjda så kommer de att komma varannan vecka sedan.
Varannan torsdag tänkte jag skulle passa.
Det kommer bli superskönt. Det räcker ju att vi har huset i Hållen att städa och hålla rent.

Jag längtar så efter vårt nya badrum.
Tänk att få kliva i och ur en riktig dusch och slippa kliva i och ur det där badkaret, och slippa dela kran mellan bad och handfat.

Nä, det är inget filter....jag ser alltid ut så här när jag kommer från duschen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar