tisdag 2 april 2024

Påsk i fjällen

Nu är vi hemkomna efter fyra dygn i fjällen.
Vi åkte upp till syster och svåger i Huså, Jämtland på skärtorsdag. Det var jag, Jonny, Knut, Lars och prinsessorna.
Emil kom nästan samtidigt som oss fast från Östersund.
Vi fick två dagar ute i snösoffan, en med snöslask och en med sol. Söndagen tillbringades inomhus med halv snöstorm utanför fönstren. Det var jättemycket snö i Huså i år. 
På fredagen gick några ner till Gruvstugan på after ski, men jag stannade hemma i stugan med mitt diskbråck. Det fick räcka med att jag gick halva ”Mördarbacken” när vi kom på torsdagen. 
Tack syrran för en fantastiskt mysig påskhelg. Här bjuppar jag på några bilder i lite oordning, från den gågna påskhelgen.


































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar