onsdag 13 maj 2015

Fredag på en onsdag och...

...dessutom slutar jag klockan 14.30.
Inte fy skam.
Det värsta med att sluta tidigt är att jag varit på benen sedan klockan 05.00 på morgonen så man är rätt trött frampå eftermiddagen.
Men det lär nog gå bra att hålla sig vaken. Sova får man göra när man blir gammal( läs ännu äldre).
Calle och Ludde kommer hit och käkar middag med oss i kväll.
Det blir mysigt.
Jag skall göra Cannelloni med rökt lax och räkor. Jag hoppas att det faller killarna i smaken.
Just nu sitter jag och gruvar mig för att cykla till jobbet för regnet bara öser ner och jag har alla mina regnkläder på jobbet.
Bra va?
Har jag tur så kanske det värsta avtar innan jag skall cykla iväg.
Nu skall jag läsa lite tidning och ta en kopp kaffe till.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar