måndag 25 maj 2015

Hungrig som en varg

Efter en lååååång dag på jobbet så är jag äntligen hemma.
Började en timme tidigare för att ha ett utvecklingssamtal.
Slutade med ett strömavbrott på förskolan så jag fick ringa jouren, men det visade sig vara ett avbrott i hela området så det hade inget med förskolan att göra.
Strömmen kom tillbaks precis när jag skulle åka där ifrån.
Cyklade hem i solen för det hade precis slutat regna.
Nu doftar det underbart från köket.
Jonny fixar med någon torsk med dillsås och pressad potatis.
Guuud vad hungrig jag är känner jag nu.
I går blev det inte en siffra rätt med maten. Åt pastasallad från lördagen och en skål med godis.
I dag har jag ätit bättre men nu kurrar magen så att jag knappt hör mig själv tänka.
Det är nu man kan trycka  sig en hel pizza plus lite till.
Torsk med dillsås kommer bli perfekt bara jag får det snart, innan jag dör ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar