onsdag 12 april 2017

Säng säng säng. Sova sova säng säng säng...

Jag som inte kan sova, sover nu som en stock.
Jag sover 9-10 timmar varje natt och ändå kanske jag har sovit en stund på dagen också.
Det är skönt att kunna sova men trots att jag sover så mycket är jag ändå trött på dagarna.
Det är som att min hjärna säger åt mig att koppla ifrån och inte tänka hela tiden.
Men jag drömmer när jag sover så det är ingen lugn och skön sömn jag får.
I natt blev jag jagad i ett hus och jag kunde bara rymma ut genom fönster uppe vid taket. Sedan sprang jag uppe i trädtopparna.
Jag klättrade och sprang hela natten så nu har jag träningsvärk :)
Jag försökte åka buss också men min reseapp fungerade inte.
Det är aldrig något tekniskt som fungerar i mina drömmar och det gör mig sjukt stressad.
Nu sitter jag sömnmosig i soffan och undrar vad som händer i dag då?
Borde åka och träna så kanske jag mår bättre men jag vet inte om jag orkar.
Would have...
Could have...
Should have...
 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar