tisdag 13 juni 2017

FUCK CANCER!!!

Det som inte fick hända har hänt.
Vi var rädda att de skulle hitta en tumör på sonens lever, men det gjorde de inte.
De hittade sju.
Fem på levern och två på lymfan i magen. 
På måndag börjar han behandlingen med starkt cellgift. 
I fyra dagar skall han få behandling och sedan vänta i några veckor till nästa.
Detta sker i fyra omgångar under hela sommaren.
Nu är vi i chock och jag kan inte riktigt förstå vad som händer.
Hela familjen slöt upp direkt och vi åt middag på RAGUSA.
Nu skall jag bara försöka sova så att jag orkar med morgondagen.
 
 

6 kommentarer:

  1. Så ledsamt att läsa Skickar er massor med styrkekramar. <3

    SvaraRadera
  2. Åhhh vilken obeskrivlig sorg! Det gör sååå ont i mammahjärtat när jag tänker på mina egna pojkar och den kärlek jag känner och säkert om något sånt skulle hända inte heller klara av livet... det skulle hamna på paus. Även om jag nu inte ens kan tänka tanken och inte heller förstå dess innehåll...Tänker på hela din familj ❤️ varma kramar med massor av kärlek och styrka till er alla!

    SvaraRadera
  3. Tack till er båda, vilka ni nu är? ❤️

    SvaraRadera
  4. Det är för djävligt. Vi tänker på er alla, specielt Ludde. Det måste och ska gå bra till slut.
    Hjärtliga hälsningar från Kävlinge
    Thomas & Gunilla

    SvaraRadera
  5. Det är jag som är "anonym" nr två men inte med avsikt..//Marina

    SvaraRadera
  6. Åh Maggan så ledsen jag blir, hoppas verkligen på ett mirakel. Massor med styrkekramar till er <3

    SvaraRadera