torsdag 29 juni 2017

Så bra som det kan va'

I går flyttade vi ut till Hållen. Lämnade vår lilla trea i stan och flyttade ut till vårt hus på landet.
Somnade som en stock i soffan i gårkväll och sov som en klubbad hela natten i sängen, sedan jag vinglat mig upp när Jonnys skitfilm var slut.
I dag har jag vaknat sakta.
Druckit två koppar kaffe i soffan, ätit två ägg, packat upp mina kläder och nu skall jag stryka dukar.
Vädret är mulet och 16 grader så jag känner ingen panik att jag måste ut och slänga mig i en solstol.
Jonny jobbar hemma på övervåningen och sonen sover fortfarande.
Han sover mycket nu, cellgifterna tar på krafterna.
Vi har så bra vi kan ha det just nu. Tre veckor till nästa behandling.
Har du vägarna förbi eller vill du bara komma och hälsa på utan anledning så är du välkommen.
Vi skall inte åka någonstans i sommar så hör gärna av dig om du vill göra en utflykt till Norra Uppland.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar