söndag 7 april 2019

Söndag

Vaknade kl 11.00!!!!!!
Med en hejdundrande huvudvärk.
Det var längesedan jag sov så länge och det var längesedan jag hade så här ont i huvudet.
Jag som hade så många planer för i dag, men dessa är bara att låta vara just nu.
Detta är kanske kroppens sätt att få mig att sitta stilla och göra INGENTING.
Jag är ju sjukskriven av en anledning och det innefattar inte att flänga stan runt i ärenden.
Jag köpte ett pussel här i veckan. Just av den anledningen att jag och Ludwig skall sitta stilla och bara flyta bort i ett pussel. Vi har bestämt att vi skall lyssna på Harry Potter ljudbok samtidigt som vi pusslar. Det blir nog en härlig avkoppling.
Tusen bitar med vovvar.

Har ju blivit lite hundtokig på gamla dar, om det är någon som missat det😊
Önskar dig en skön söndag utan huvudvärk.





1 kommentar: