onsdag 24 juli 2019

En liten uppdatering

Sommaren travar på med stormsteg, redan den 24 juli i dag!
Vi åkte ut till Hållen i lördags för att stanna till idag, men Ludde blev sämre så med den oron kunde vi inte stanna kvar i Hållen.
Vi åkte tillbaks till stan i måndags redan.
Vi fick en solig söndag med sillpaket på grillen och varma bubbelbad på kvällen, det var skönt.



Nu mår Ludde bättre igen och igår var vi på Stationen och käkade med vår kompis Elmer och hans familj.
Vi har glömt hur det är att vara på restaurang med en femåring och en tonåring😅
Tack Familjen Östergren! Det är alltid lika mysigt att träffas. 

I dag skall det bli skitvarmt och jag vet inte vad jag skall tycka om det?
Om man inte ligger på en klippa vid havet kan 28° vara hur jobbigt som helst.
Men innan jag börjar oroa mig för värmen så skall jag ha lite morgonmys med min Lilla My.

Och spela strikt Wordfeud med Tobbesharp. Fyfasen vad han är vass på detta!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar