måndag 15 juli 2019

Mitt i sommaren

Kan inte förstå att vi redan är mitt inne i juli!?
Tycker tiden har gått så fort, samtidigt som den står stilla.
Försöker leva mitt liv i detta vaccum och ibland går det ganska bra att göra det.
I helgen t ex.
När jag vet att Ludwig ” mår bra” där han är och att han inte behöver sitta ensam dag ut och dag in.
Då kan jag släppa taget och göra annat i några dagar.
I torsdags åkte vi upp till Dalarna och hälsade på Svärfar och Gunnel.
Det var en mysig kväll med grillmiddag och lite gott att dricka.
I fredags åkte vi till Hållen och tog emot Calle och Agnes.
Vi åt gott i två dagar, solade och badade badtunna.
Härliga och soliga dagar fick vi tillsammans.
Jonny hann även med att laga gräsklipparen och klippa tomten.
Calle lagade låset på grinden och Agnes hjälpte mig att städa husvagnen.
Härlig och varm helg fick vi.
Det var välbehövligt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar