måndag 25 september 2023

Semestervecka i Hållen

Varje höst försöker vi vara lediga några dagar i oktober för att stänga ner trädgården och förbereda för vinter här i Hållen. I år är hela oktober uppbokad med namngivning, Gran Canaria med syrran, kusinträff och ljusstöpning i Dalarna, så vi är här den här veckan istället. Vi började ledigheten med en mysfredag på altanen. Vi drack vin och slogs med mygg.



I lördags kom grannen och flyttade vår ved åt oss. Det tackar vi för.


Vi har en lång lista på en massa måsten som vi skall göra den här veckan, men så kom vi på (läs Maggan) att vi vill ha en diskmaskin här ute. Sagt och gjort: Jonny river köksbänken och Maggan köper en diskmaskin på Blocket.
 I dag målar jag under bänken och Jonny handlar grejer i Uppsala och hämtar maskinen i Sollentuna. 


Hundarna gör det de brukar göra här ute….


Mitt vackra barnbarn har fyllt tre månader, han kommer på fredag tillsammans med sina föräldrar.
Jag längtar💕




Jag säger som hans mormor: ” undrar vad som försigår i den där lilla skallen?”





4 kommentarer:

  1. Sååå söt!! <3

    SvaraRadera
  2. Men så lik Knut!
    /Lena

    SvaraRadera
  3. Men hur söt får man vara egentligen♥️ // Christine

    SvaraRadera
  4. Ditt barbarn är så jättesnygg och gullig Maggan kan du krama honom istället mig🥰😍😘🤗🤗🤗

    SvaraRadera