torsdag 31 juli 2014

Hem å hem.

Det var skönt att sova hemma i min sköna säng i natt. Roligt att träffa Ludwig och Calle igen och se att de mådde bra. Kolla på tv och bara mysa i hällregnet.
Men nu vill jag åka hem till mitt fina hus igen.
Jag har fortfarande två veckors semester kvar och dessa vill jag tillbringa i Hållen.
Det är skönt att komma hem till stan men det är också skönt att vara hemma i Hållen.
Det är ungefär samma känsla som att åka hem till Östersund men efter några dagar är det skönt att åka hem till Uppsala igen.
Hem å hem.

Hittade några plaststolar på FB i går och budet slutar klockan tio i dag.
Har jag tur så får jag fem klaffstolar för 150 kr.
De blir bra att ha som extrastolar i Hållen. De finns i Skyttorp så då får vi ta senvägen hem till Hållen i dag, men det gör ju inget för vi har ju SEMESTER.

Ha en bra torsdag så syns vid om ett tag.
GOD MORGON!
Mmmm!
Kaffe från vår kaffemaskin.
DET är gött kaffe det.
Nymalda bönor rakt ner i koppen.
Mmmm!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar