lördag 12 juli 2014

Matförgiftad

Synden straffar sig.
Pratade i telefonen med min kompis i natt när alla sov,
Kände att jag blev lite småhungrig när vi pratade så jag gick till köket och gjorde mig en macka.
En liten rågkuse tog jag med mjukost och skinka.
Hade väl inga points kvar men gjorde det i alla fall.
Gott var det med en macka mitt i natten.men något måste ha varit gammalt på mackan, vad vet jag inte för inget datum hade gått ut på varken osten eller skinkan och brödet var dagsfärskt.
Vi snackade nog minst en timme och när jag skulle gå och lägga mig, vid ett-tiden, kände jag hur min mage började jobba.
Lite ont i magen hade jag när jag somnade in.
Vaknade fem minuter senare av att jag låg och vred mig i plågor.
Sedan var allt i gång.
Fick tillbringa de närmaste timmarna på toaletten.
Jag kunde varken stå, sitta eller ligga.
Magen bara krampade och krampade.
Det måste vara matförgiftning. Jag tror aldrig att jag haft så ont någon gång förut.
Efter några timmar på toaletten så gav sig smärtan så pass att jag kunde somna in.
I dag har jag också lite ont, men inte på långa vägar så ont som i natt.
Jag dom skulle cykla till havet får nog hålla mig hemma vid toaletten i dag.

Min bäste vän just nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar