onsdag 9 juli 2014

Frukost

Efter en lång natt och en velig morgon så bestämde jag mig för att sjukskriva mig resten av veckan.
Mitt knä håller inte.
Något gick sönder i torsdags när jag stod framåtlutad och hjälpte ett barn med regnkläderna.
Det högg till i knät och sedan "rann det" ut värme i hela knäskålen.
Otäck känsla.
Efter många om och men bestämde jag alltså att vara hemma resten av veckan.
Tack fina Anna som var så förstående och snäll när jag ringde och sjukanmälde mig i morse.
Nu sitter jag på min gamla camping i Sunnersta och käkar frukost.
Lite sorgligt att se att allt är öde här nu.
Campingen är nedlagd och tom.
Men det är fortfarande fint här nere vid sjön.
Här bodde vi i tre somrar.
Tomt!

2 kommentarer:

  1. Hoppas du blir bättre i ditt knä! <3 Varför är Sunnerstacamping nedlagd...?

    SvaraRadera
  2. Vet ej varför de har lagt ner. Ingen som vill arrendera kanske?

    SvaraRadera