söndag 2 augusti 2015

En lat söndag

Sov länge och tog det lugnt hela förmiddagen.
Åkte på bakluckeloppis ut till Ulva vid 14-tiden, men när vi kom fram så var regnet på väg och de flesta hade packat ihop och åkt därifrån så vi hoppade in i bilen igen och åkte in till stan.
Tog en STOR kaffe och en kycklingmacka på Wayne´s Coffee.
Kom på att vi skulle gå på bio så vi skyndade oss till Filmstaden och såg "Prästen i paradiset" med Kjell Bergqvist kl 15.30.
Den var inte skitbra men några skratt fick man sig i alla fall.
Nu Är vi äckelmätta på biogodiset.
Solen skiner ute men vi vill bara vara inne och fortsätta att slöa.


I morgon skall jag gå till läkaren och jag är skitnervös i vanlig ordning.
Rädd för vad hen skall säga, rädd för att inte bli trodd, rädd för att inte bli tagen på allvar, rädd för att inte få någon hjälp......igen.
Jag och den svenska läkarkåren är ingen bra kombo.
Men nu finns det ingen återvändo, nu har jag fått nog av att ha så här ont hela tiden.
Men jag är rädd för att den här knäföljetongen är allt annat än över.
Håll tummarna för mig.

Nu skall jag kolla på Sommar med Ernst, repris från i torsdags.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar