onsdag 18 januari 2017

Trött morgon och en bra film

Sitter med min kaffekopp och försöker gnugga sömnen ur ögonen.
Det är redan onsdag och jag börjar inte förrän 09.30.
I går var hela fina familjen till MOS(Mall Of Scandinavia) för att gå på bio.
Vi såg The Assassin's Creed.
En bra film trots att jag aldrig har spelat spelet.
En stark trea av fem ger jag den.
Måste kolla upp vad introlåten till filmen heter för den var skitbra.
Kul att gå på bio med hela familjen.
Som tur var kunde vi gå redan kl 18.30, annars hade vi kommit hem till Uppsala ruskigt sent.
I dag skall jag arbeta till kl 13.00, köpa nya underlakan och dammsugarpåsar innan jag åker hem och städar.
Men just nu sitter jag i soffan och försöker vakna. 
Jag är ruskigt trött i dag.
God Morgon!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar