fredag 22 december 2017

Dan före dan före dopparedan

Jag är magsjuk....igen.
Tredje gången på fyra veckor.
Trodde det skulle kännas bra i dag men min mage åker berg och -dalbana i dag också.
Magsjuka eller ej, i dag åker vi till Hållen för att fira jul, no mattet what.
Du som hänger med mig på min blogg har kanske märkt att jag inte skrivit på länge. Detta är inte för att jag inte VILL skriva, utan för att jag inte KAN.
Jag försöker få ner några bokstäver men inga ord kommer till mig. Jag känner mig bara så ointressant och tråkig så jag kopplar ner mig igen.
Ser nu att jag inte uppdaterat på nästan 14 dagar. Så långt uppehåll har jag nog aldrig haft fört.
Jag orkar inte skriva vad jag gjort, men jag kan lägga in några bilder så kan du nog gissa.






Nähä! Jag hade inte så mycket bilder heller. 
Skit samma..... då var då, nu är nu och just nu ska jag packa klart och ta min sjuka kropp till stugan och fira jul med min familj.
Hela gänget kommer upp och jag LÄNGTAR!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar