onsdag 19 september 2018

Längesedan

Ja, nu är det över en månad sedan jag skrev. Så långt uppehåll har jag nog aldrig haft sedan jag började skriva i mars 2007.
Men som jag skrivit förut så känns allt så futtigt, inget är viktigt förutom Ludwig, och honom vill jag inte lämna ut allt för mycket.
Nu har jag arbetat  75% sedan den 13 augusti och det känns bra.
Jag har haft några sjukdagar och det är min mage som spökar.
Vet ej om det är baciller eller mediciner eller stress som gör att min mage inte vill?

Just nu är jag gräsänka, Jonny är i London och kommer hem i morgon natt.
Jag suger på att vara ensam hemma. Jag varken äter eller sover.
Tur att hundarna finns så att jag har några att gosa med i alla fall.

I dag var jag och köpte nya vardagstallrikar.
Det blev blåa Le Creuset 
Det blir snyggt att duka med när våra nya köksmöbler kommer.


Nytt, nytt, nytt.... som om jag kan shoppa mig lycklig....
Nä, såklart inte!
På tisdag kommer svaret på röntgen....ångest, livrädd.
Alla tankar snurrar kring detta. Hur jag än försöker tänka på annat så går det inte.
Såklart!
Såg en bra film i kväll Tårtgeneralen. Har du inte sett den, så gör det.
Kram och god natt!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar