tisdag 29 juni 2021

Minisemester

Vi började med att åka till Linköping i söndags. Checkade in på Hotell Elite på Sora torget och gick ut och åt en god middag på kvällen.

I går åkte vi vidare till Tranås och ut till Thomas och Maggan. De bjöd på ett mysigt dygn med god mat, trevliga samtal med släkten och härliga bad i Sommen.





I dag åkte vi till metropolen Anderstorp. Här har vi ätit en god middag på hotellet, tagit hundarna på en promenad på stadens enda affärsgata och nu kollar vi på fotboll. Jag lyssnar bara eftersom jag bär på en förbannelse som säger att Sverige alltid förlorar när jag tittar.

Jag ligger på magen med ryggen mot tv:n och lägger pussel på paddan. My ser till att jag inte kan röra mig ur fläcken.


I morgon skall jag bli fattig på Ullared om inte kön är för lång för då blir jag tokig.
Fortsättning följer….






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar