fredag 3 februari 2023

Mamma ljuger

Jan Bylund och Mattias Lundbergs superroliga föreställning gick äntligen av stapeln i går på Reginateatern. Knut fick biljetterna av mig när han fyllde år i november och i gårkväll fick vi äntligen gå.
Det var en otroligt rolig föreställning och vi skrattade oavbrutet i nästan två timmar. Det var så otroligt mycket igenkänningshumor. 


Vi började kvällen med middag på IBERICO och jag åt råbiff för första gången i hela mitt liv. Det var otroligt gott så det var definitivt inte den sista.
Resten av maten var också god, men råbiffen var bäst. 

Vi började med varsin god drink när vi kom. Jag hade åkt ifrån glasögonen så Knut fick bestämma. 




Har ni möjlighet att gå på denna föreställning så gör det. 
Det finns biljetter kvar till lördagens lunchföreställning, sa de i går.
Jag och sonen avslutade kvällen med varsin öl på O’Connors. Det var så mysigt att få umgås en hel kväll på tu man hand. Ingen av oss ville avsluta kl 22 när vår privatchaufför stod utanför och väntade på att få åka hem och sova. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar