söndag 19 februari 2023

Bara vara…

… ta dagen som den kommer, vara i nuet, carpa diem så det sprutar om det. DET ska jag göra i dag. 
Söndag och vi har inget planerat. 
Just nu sitter jag i köket och ser hur solen stiger fram mellan hustaken.

Det verkar bli en fin dag. 
Känner mig lite snuvig, men så blir det ofta när jag arbetat med förskolans yngsta små snorjärsar ett par dagar ❤️.
Jonny skall packa för han åker till Irland i morgon. Jag skall planera en middag, läsa bok, ta hundarna på promenad i parken, titta på tv.
Såg du på Mellon i går? Bra! Inte jag heller.

Vi hade ett grannar över på räkor och vin. Det var supertrevligt. Fick en underbar tulpanbukett som jag nu avnjuter mitt framför mig.
Hur kunde hon Lotta veta att jag bara älskar rosa💕?


Söndag som sagt, å vad skall du göra i dag då?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar