söndag 16 april 2023

Familjehelg

I fredags åkte vi upp till Hållen alla fem.
Carl, Agnes, Knut, Jonny och jag.
Ingen särskild anledning, endast för att familjemysa tillsammans.
Fredagen blev en mysig fredag framför tv:n och tidigt i säng. Alla var trötta, så som det brukar bli på fredagar.
Lördagen tillbringade vi i olika solstolar på altanen.
Det löstes både melodikryss och korsord.


Jag serverade GT i solen ur mammas gamla kaffekanna och blommiga kaffekoppar. Superfint!
Detta kommer bli min grej i sommar.



Jonny grejade med husbilen, som vi nu äntligen kunde köra upp när det blivit snöfritt.
Vi grillade korv till lunch och oxfilé till middag.



Däremellan badade vi i badtunnan och drack några öl.







Lördagkvällen avslutades med att spela Knuts nya brädspel Hitster.
Calle var det vinnande konceptet. Han vann först två omgångar med mig och Agnes och sedan två omgångar med sin far.
En mysig helg med familjen. Jag känner mig så förunnad.
Energin är påfylld för ännu en vecka med både arbete och annat. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar