måndag 10 juni 2013

I dag blir det...väder!

Det är alltid lika svårt att veta vilka kläder man skall ta på sig när inte SMHI kan bestämma sig för vilket väder det skall bli.
I dag skulle det vara 18 grader och sol sa de igår.
Men det är mulet och endast 10 grader ute nu.
Skall jag ta shorts? eller inte?
Nu verkar det som att det skall vara mulet och kyligt hela förmiddagen, ingen värme förrän i eftermiddag.
Frysa på morgonen eller svettas i eftermiddag? That´s the question?
Det är tur att vi får väder i alla fall.

Annars, förutom vädret, så blir det väl en bra måndag.
En lång måndag.
Jag kommer nog somna ovaggad ikväll.
Jag har alltid lite svårt att somna när jag skall upp tidigt och när jag har varit ledig några dagar.
Jag skall jobba i 10 timmar i dag så jag lär nog inte ha problem att sova i natt kan jag tro.

NU måste jag sätta fart.
Om 20 minuter skall jag sitta i bilen.
Bye bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar