måndag 10 juni 2013

Va äre? Fin väre!

Eller så jäkla fint är det ju inte.
Men lika glad för det är jag men gladast är nog...
... Jonny...
...som får lämna denna regnhåla och åka till Mexiko i morgon.
Fast 42 grader varmt är kanske inget att vara avundsjuk på?
Jo, om man fick ligga under ett parasoll vid havet men Jonny skall gå i Skjorta, svarta byxor och skinnskor hela dagarna så liiiiite synd om honom är det nog.
Tycker han skall stanna hemma jag, om du frågar mig. Men det är det ju ingen som gör.

Den här arbetsdagen är i alla fall äntligen slut.
En del dagar är lite mer än andra om man så säger.

En god middag bjöd jag på och nu väntar tv-soffan med näst sista avsnitten av Biggest looser.
Kl 20.00 var det tydligen något tv-program om periodisk bantning.
Det kanske vore något så att man blir lite peppad igen.
Lite peppad att ta tag i sig själv igen.
Två plus fem eller vad det heter?
Äta måttligt i fem dagar och endast 500 kalorier de andra två, fast aldrig efter varandra.
Fattaru!?
Kalorier hit och banta dit.
Träna eller inte.
Latmask, dåligt samvete, fläskberg, räkna kalorier, jippi! har gått ner ett hekto, ska jag gå på zumba på torsdag?.
Suck! Är det så här livet skall se ut?

Är det någon som kan komma hit med lite "karra"?
1 kg skulle inte sitta helt fel.
Skjut mig!
Fuck me fuck you!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar