tisdag 12 augusti 2014

Anonym

När man lämna kommentarer på min blogg så svarar jag gärna.
OM jag vet vem som kommenterat eller om jag tycker att frågan/kommentaren är relevant eller trevlig.
Om man är anonym och ställer personliga frågor så svarar jag inte.
Inte för att vara otrevlig eller så, men jag ger bara ut det jag själv vill om mitt privatliv här på bloggen.
Är man anonym och är lite spydig så vill jag inte svara.
Det finns så mycket näthat och andra otrevligheter så jag passar mig noga för vad jag ger av mig själv.
Någon kanske tycker att jag redan varit väldigt personlig då och då, men då är det för att jag själv valt att vara det.
Skriv gärna här på bloggen men tala då om vem du är så kanske jag svarar.
Jag drog öronen åt mig här i våras när jag fick en konstig kommentar som visade att den som skrev verkligen INTE känner mig.
Så är det när man skriver på nätet.
Jag blev bara så förvånad över att någon som inte känner mig hade så starka åsikter om mig och mitt liv.
Jag trodde inte att min blogg lästes av andra än mina vänner och bekanta.
Vem annan kan ha något intresse av att läsa min lilla blogg som bara har ca 30 läsare per dag?
Välkommen att lämna kommentarer men det är inte säkert att jag alltid svarar.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar