måndag 10 november 2014

Han sa att jag var bortskämd...

400 spänn för att få höra att jag är bortskämd.
Hehe....
Men det var billigare än 8000 för ett par brillor.
Synundersökningen visade att jag har det svagaste synfelet en människa kan ha.
Jag är helt enkelt för bortskämd med att se ovanligt bra och därför så tycker jag att jag ser dåligt nu när jag knappt har något synfel.
Han sa att jag kan fortsätta med läsglasögon men några andra brillor kommer jag inte att behöva på många år.
SKÖNT!
Kände mig nästan lite fånig när jag satt där och beklagade mig över min suddiga syn och sedan fick höra att jag ändå ser ovanligt bra för min ålder. Tack för den då :)
Det var bara att gå därifrån och se glad ut då.
Lite besviken blev jag nog.
Det hade varit coolt med ett par snygga brillor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar