tisdag 11 november 2014

Jag travar på

Dagarna går efter varandra.
Den här veckan längtar jag efter helgen extra mycket. På fredag åker vi till Hållen och bara ÄR!
Inga gäster och inga måsten. Missförstå mig rätt nu. Jag älskar att ha gäster men att åka dit bara jag och Jonny ger ett sånt otroligt lugn i hela kroppen.
Jag längtar till att bara få vara där. Jag vill fortsätta på mina små målningsprojekt och Jonny vill fixa i sin knivverkstad.
Här hemma går dagarna sin gilla gång. Det gick ju bra att jobba 100% i går så det går väl lika bra i dag antar jag.
Snart är det jul och vi planerar för fullt.
Vi skall fira i Hållen och det skall bli skitmysigt.
Viktminskningen verkar ha stått stilla den här veckan men det gör inget. Det är bra att det inte går för fort för jag måste hinna vänja mig också.
Jag ser mig i spegeln och ser att vissa kläder har blivit stora men i mitt huvud ser jag fetare ut än någonsin och detta är tydligen helt normalt. Hjärnan hinner inte ställa om och därför ser den saker som inte stämmer.
Jag har ett mål att gå ner ett par kilo till till jul så att jag fortfarande känner mig motiverad när all julmat och godis kommer fram.
Jag vill ju inte förstöra allt på några få dagar uppe i Hållen till jul.
Nu skall jag äta min gröt och ge mig iväg till arbetet. Det är vägningsdag i dag men jag tror jag skippar det och går på torsdag i stället.
Ha en bra tisdag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar