onsdag 5 november 2014

Hej svejs!

Det blir inte så mycket bloggande nu för tiden.
Här hemma händer det grejer nu.
Jag är arbetsledare och mina undersåtar (läs Jonny och Ludwig) lyder och bär grejer.
Den här veckan har vi tömt hallen på bokskåp.
Helt plötsligt så fick vi en ganska stor hall!
Det hade man ju ingen aning om.
I dag är det badrummet som skall få sig en makeover.
Trådbackarna skall bort och jag skall köpa en ny badrumshylla. I går på IKEA köpte jag ny matta och duschdraperi.
Jonny tycker jag är skitjobbig eftersom jag inte kan/får bära något själv men han blir nöjd när det är klart.

I em har vi tid med banken. Vi hoppas kunna köpa oss en lägenhet inom snar framtid.
Jag kollar på olika treor runt om i stan men de kostar inte gratis inte.
Flera miljoner för en trea, är det riktigt klokt det?
Vi får se vad tanterantan på banken säger i dag då. Om vi får något lånelöfte eller inte.
Spännande och nervöst.

Nä, nu skall jag kolla på film och vika tvätt.
Tjingeling!

I dag är det bara 48 dagar kvar till julafton.
Jag längtar.
Gör du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar