onsdag 19 november 2014

Vilken spännande dag!

Vi fick klart från banken i morse att vi kunde börja att hänga med på budgivningen på "vår" lägenhet.
Vi höjde med 50 000. De andra med 25 000. Vi höjde 50 000 till. De andra med 10 000.
I em höjde vi med 40 000 och nu ringde mäklaren och sa att de drog sig ur.
Vi vann budgivningen och skriver i morgon.
Jonny är i Stockholm i morgon så jag få skriva själv, snorig och eländig som jag är. Usch! läskigt att åka till banken själv och skriva. Jag hade önskat att vi var båda två men jag är en stor flicka nu och klarar det säkert på egen hand.
Hoppas nu bara att ingen ny intressent kommer och lägger sig i. Man kan aldrig vara säker i sådana här sammanhang. I morgon bitti kan mäklaren ringa och säga ett det kommit en ny budgivare.
Jag vet...
Man skall inte ropa hej...
Men samtidigt så ropar jag HEJ, HEJ, HEJ!!!
I morgon firar vi med snor och champagne här hemma.
Fortsätt håll era tummar att ingen kommer och lägger näsan i blöt för oss nu.
Vi har redan börjat bygga om köket för det ser för ruskigt ut.




2 kommentarer: