söndag 26 november 2017

Det tar sig

Det börjar bli beboeligt här hemma nu sedan Ludwig flyttade.
Trivs bra med mitt nya vardagsrumsbord och snart är arbetshörnan i gästrummet färdig.
Jag har fortfarande inte hittat någon bra gästsäng så jag fortsätter att leta. Jag vill ha en 120 bred säng framför fönstret. En fin och helst med gavel.
Jag tänkte inte springa och köpa en ny säng utan jag skall försöka hitta en på Blocket eller nå´t.
Man kan hitta fina begagnade sängar om man letar lite.
Du kanske har en säng som står och skräpar någonstans?

I morgon är det måndag igen, en ny vecka som innehåller både cytostatika, julfest, advent och annat smått och gott.
Livets berg och dalbana skulle man kunna säga.
Söndagen går mot sitt slut och jag tänker tillbringa veckans sista timmar i soffan med en kopp te.
God kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar