lördag 28 december 2019

Det nya året...

... är snart här.
Om tre dagar går vi in i 2020. Det låter som en framtidsfilm. På 70-80 talet trodde jag inte ens att jag skulle leva nu. Varför vet jag inte eftersom jag kan räkna och jag insåg väl även då att jag inte skulle vara lastgammal nu.
Hur som helst så hoppas jag av hela mitt hjärta att detta år endast bringar lycka och hälsa.
Jag vill under det nästkommande året sakta men säkert kravla mig upp ur denna mörka grotta som jag är i nu.
Jag vill göra roliga saker med familj och vänner.
Jag har redan flera saker inplanerade så som en kusinhelg i syrrans stuga i Huså i Januari,  skoterns julafton i Åkersjön också i januari, vi har köpt biljetter till hela familjen till Fredrik Lindströms nya show på UKK i mars. 
Vi firar 30-årig bröllopsdag i juni och det skall vi väl också fira på något sett.
Innan dess har vi både påsk och Valborg.
Detta år skall tamigfaan bli ett bättre år, ett bra år, ett fantastiskt år.
Det kommer börja fantastiskt hos Anna och Erik ute på Stenskär, det är jag helt övertygad om.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar