tisdag 5 maj 2020

Familjefotot

Det var några veckor sedan jag beställde den här canvastavlan.
Men den kom ju aldrig. Det stod 4-6 dagar leveranstid, men nu hade det gått flera veckor.
Jag satte mig med orderbekräftelsen och där kunde jag spåra hela förloppet.
Det stod att tavlan kommit fram till lilla kiosken här nere förra onsdagen.
Jag visste inte ens att de tog emot paket där?!
Men jag gick ner och frågade, å mycket riktigt. Där stod mitt stora, platta paket.
Nu hänger vi så fint i hallen alla fem.
Min fina familj. Det sista familjefotot på oss alla. Taget på hawaifest i Gävle i juli 2018.





3 kommentarer:

  1. Anita Munther5 maj 2020 17:21:00

    Så fina ni är...en härlig bild! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är det fint. Jag gillar svart/vita bilder.

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera