torsdag 11 mars 2021

Längsta veckan

Jag ville ha fredag redan i går. Måndag, tisdag som kändes som onsdag och torsdag också.
Men nu är det bara en dag kvar på denna låååååånga vecka. 
Jag är så jävla trött nu för tiden. Trött och huvudvärk. Jag undrar om det kan vara sviter efter Coronan?
Vaknar nästan varje morgon med huvudvärk, startar varje dag med huvudvärkstabletter.
Hela tiden så jäkla trött. Orkar bara jobba och sedan inget mer. Kommer hem och sitter i soffan resten av dagen.
Nu väntar en maskin med tvätt på att hängas upp men hela min kropp skriker att den inte orkar.
Allt är jobbigt och jag har ont överallt efter en arbetsdag. Ont i fötterna, axlarna, armarna, nacken.
Usch vad jag klagar.
Sorry! Men detta har varit en jobbig och lååååång vecka.
Någon mer än jag som längtar efter, vår, sol, sommar och semester?














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar